Gy.I.K.

Hogyan tudok terméket rendelni a webshopban?

- A megvásárolni kívánt termék oldalán válassza ki a méretet és írja be a mennyiséget, majd kattintson a „Kosárba” gombra.

- Ezután, oldalainkon böngészve, további termékeket helyezhet a kosárba a fenti módon, és a „Kosár” menüpont alatt bármikor ellenőrizheti a kosár tartalmát. Szintén a „Kosár” menüpont alatt ellenőrizheti a kiválasztott termékek mennyiségét. A rendelés folytatásához klikkeljen a „Kassza” gombra. Ha mégsem kívánja megrendelni a kosár tartalmát, akkor a „Kosár ürítése” gombra kattintva ürítheti a kosarat. 

- A kosár tartalmának ellenőrzése után, a „Kassza” oldalon adhatja meg, hogy milyen szállítási és fizetési módot választ. Itt kell beállítani a kiszállítás célállomásának címét és a számlázási címet.

- Az adatok megadását követően a „Megrendelés” gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését, előtte azonban még egyszer ellenőrizheti a megadott adatokat, illetve megjegyzést is küldhet megrendeléséhez (például a termék színét illetően, vagy a könnyebb kiszállítás érdekében adhat meg adatokat). 

- A megrendelés elküldését követően e-mailben visszaigazolást küldünk.

- A beérkezett megrendelést e-mailen minden esetben visszaigazoljuk, illetve egyeztetjük az adatokat. Amennyiben nincs raktáron a termék, az e-mail tartalmazza majd a termék várható érkezésének és a kiszállításának időpontját is.

- Fontos, hogy ügyeljen az adatok pontosságára, hiszen a megadott adatok alapján kerül számlázásra, illetve kiszállításra a megrendelt termék.


Ha már megrendeltem a terméket, hogyan tudok fizetni?

- A megrendelés során választhat előreutalást, de fizethet telephelyünkön készpénzzel vagy kártyával, ill. kiszállítás esetén a futárnak. A fizetendő végösszeg a megrendelés és kiszállítási díj összesítője, melyet a visszaigazoló levélben is láthat.

- A számlát elektronikusan kapja meg a megadott e-mail címen.

- Kérjük, kézbesítéskor a csomagot a futár jelenlétében szíveskedjék megvizsgálni, és a terméken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét! Sérült, hibás terméket ne vegyen át! Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni! 


Hogyan működik a házhoz szállítás?

Webáruházunk megrendeléseit szerződött partnereink teljesítik, Magyarország egész területére. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik, 8-17 óra között. Amennyiben ezen időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként (amennyiben lehetősége van rá) célszerű munkahelyi címét megadni. A futárszolgálat kétszer kísérli meg a kézbesítést. Az át nem vett csomagok szállítási költségét minden estben a megrendelőre terheljük! 

A kiszállítást az alábbi feltételekkel tudjuk biztosítani:

Csomag átadása, ha a szállítójárművünk biztonságosan meg tudja közelíteni a szállítási címet:

- Családi ház: Telekhatár

- Emeletes ház: Lépcsőház bejárat

A kiszállítást 1 fő végzi. Az áru átadása minden esetben a gépjárműnél történik, ezért az áru további mozgatásáról kérjük szíveskedjen gondoskodni.

A megrendelt termék(ek) a teherautóról történő lerakodása minden esetben a megrendelő által kért címen, a teherautó 1,5 méteres körzetében, ill. legfeljebb a cím bejárata vonalában történik.

Túlsúlyos, ill. túlméretezett termékek esetében a megrendelő köteles a termék(ek) lerakodásáról gondoskodnia. Amennyiben a megrendelő igényli, a termék(ek) lerakodásában a Kerítésrendszerek Kft. segítséget nyújt, melyet írásos formában a megrendelés során a projekmenedzserrel köteles egyeztetni.

A Kerítésrendszerek Kft. az egyedi igényeket kizárólag a plusz szolgáltatás előzetes kifizetése ellenében köteles ellátni.

Külföldre nem szállítunk.


Ha személyesen szeretném a vásárlást intézni, hol tehetem meg?

A megrendelt termékek személyesen is átvehetők extra költség nélkül, Biatorbágyon, a Szabadság út 123. alatt, vagy Budapesten, a Pesti út 474. alatt. Mobilkerítést kizárólag a monori telephelyünkön veheti át! 

Nyitva tartás: Hétfő: 8:30-16:30 óráig, kedd-péntek 8:30-16.00 óráig


Mit jelentenek a kategóriák a termékek mellett?

· A kategóriás termékek egyszerű postai úton feladható, akár személy autóval is szállítható, kedvező szállítási áru termékek.

· H kategóriás termékek a hosszú A kategóriás termékek, szállításhoz speciálisan csomagolt változata, akár hosszú személy autóval is szállítható.

· B kategóriás termékek méretük és/vagy súlyuk miatt normál raklapon, tehergépjárművel szállítható termékek.

· E kategóriás termékek a B kategóriás termékek extra hosszú 2m feletti max. 2,5m, szállításra speciálisan csomagolt tehergépjárművel szállítható változata.

· C kategóriás speciális méretű és súly-elosztású termékek, melyek gyűjtő fuvarral nem vagy nehezen szállíthatók, pl. kerítés tábla (fém és fa) és oszlop, egyes kapuk stb.

· D kategóriás termék méret problémás termékek Pl. 6m zártszelvények, mobil kerítés, egyedi kapuk, gépjármű beálló stb.

· N kategóriás termék súly és törékenység problémás termékek, pl. beton lábazati elemek, mobil talp stb.

· S kategóriás termék- sérülékenysége miatt csak telephelyi átadással vásárolható, szállítása nagy gondosságot igényel, részünkről ez bérfuvarozóval nem megoldható.

 


Mi alapján számítják ki a szállítási költséget?

A termékek kiszállítási díját a termék súlya és a kiszállítási cím alapján határozzuk meg. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra!

A termékek kiszállítási díját a szállítási kategória, termék súlya és a kiszállítási cím alapján határozzuk meg. A szállítási díj tartalmazza a szükséges csomagolás költségét. A fuvardíj kalkulátor ingyenes kiszállítása rendelési értékhez és szállítási kategóriához kötött és kizárólag online webshopon leadott megrendelésekre vonatkozik.

· A és H kategóriás termék: Csomagküldő szolgálatokkal történő kiszállítás megadott címre és csomagpontra. Pontos értékét , ingyenes szállítás határát irányítószáma megadása után a kosár kalkulációban megtalálhatja.

· B és E kategóriás termék: Tehergépjármű által végzett gyűjtő raklapos kiszállítás. A szállítási díj pontos értékét és ingyenesség határát irányítószáma megadása után a kosár kalkulációban megtalálhatja.

· C kategóriás termék: Speciális tehergépjárművel végzett gyűjtő fuvar max 400 kg., illetve kisteher gépjármű max. 4,2 m plató hosszig és 1200 kg-ig. Szállítási díj pontos értékét és ingyenes szállítás határát irányító száma megadása után, a kosár kalkulációban megtalálhatja.

· D kategóriás termék: Nagy tehergépjárművel történő szállítás 5 m plató hosszig és 3500 kg-ig. Szállítási díj pontos értékét és illetve ingyenes értékét irányítószáma megadása után a kosár kalkulációban megtalálhatja.

· N kategóriás termék Súlytól függően nagy tehergépjárművel történő szállítás 5 m plató hosszig és 3500 kg-ig. Szállítási díj pontos értékét irányítószáma megadása után a kosár kalkulációban megtalálhatja. Mivel a termék fokozottan sérülékeny és emelett nagy súlyú, ingyenes kiszállításra nincs lehetőség!

· Ha a megrendelésben több kategóriának megfelelő termék szerepel, úgy mint A, H, B, E, C, D és N kategóriás termék, akkor kosár tartalmáraa legbonyolultabb kategóriára vonatkozó szállítási díjak az irányadók (lásd kalkulátor). Ha a megrendelet termékek összsúlya meghaladja a 3500 kg-ot, akkor a szállítás díj egyedi elbírálásra kerül, amiről a megrendelőt a Kerítésrendszerek Kft. e-mailben értesíti.

· S kategóriás termék. Sérülékenysége miatt futár szolgálattal nem szállítható, csak személyes átvétel lehetséges.

 


Mi történik, ha bejelöltem a futárnak való fizetést, de nem volt nálam elég készpénz a számla kiegyenlítésére?

Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt terméket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak árát a futárnak! Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újraküldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani!


Mikor kapok visszaigazolást a rendelésemre?

A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 8-16 óra között. A megrendelés feldolgozására megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására.

Amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, a megrendelés a következő munkanapon kerül feldolgozásra. Ügyfélszolgálatunk minden esetben e-mailen vagy telefonon visszaigazolja a beérkezett rendelést. Általános teljesítési határidő a visszaigazolástól számított 8 munkanap.